29 January, 2009

a very self-centered piece.

16項有關我的事情 - 0係facebook寫完唔好蹝,轉載於此,我牛年既第一篇note。

1. As獨生女我從來都唔覺得會悶。可能因為我同d cousin好close。靚表妹係我既生死之交,表哥細個時係我半個男朋友。
2. 我老豆當我係情人多過係女。佢會送花俾我,出街要拖住我,會無啦啦抱起我。oh btw, 佢係叫我honey0架。
3. 我從來都唔認同隔離飯香。我媽媽煮飯好得,勁得! 我有認真打算要拜佢為師,他日有個老公可以煮好味晚餐俾佢食。:p
4. 其實我唔係"零"下廚。只不過我淨係煮俾我屋企兩老同埋我男人食。我會好appreciate你同我食晒所有野即使我一定會煮多左份量,食完唔該洗碗。
5. 我好enjoy一個人住,同時跟屋企人住得好近。 咁樣會相處得好d, 我又會掛住佢地多d。我imagine唔到要同好多人一齊住會點。
6. 一個人0係屋企時偶然會懶浪漫咁點晒candle light+香薰+jazz music然後開支wine食parma。兩個人時從來都唔會咁。
7. 兩個人0係屋企時通常都係睇電視+上網+聽歌+食junk food,初則寸咀口角繼而動武掉cushion。無無聊聊既日子其實最開心。
8. (原來)我講野好細聲。當我以為自己講得大聲時,原來係0岩0岩足夠人地聽到。That's why一大堆人講緊野時我通常都唔多出聲,費時講完人地聽唔到。
9. 我好鍾意寫野,曾經打算同一個人一齊出本書。不過而家既我搵唔到一個good reason去做呢一件事。或者係我唔想"挖"d感覺出來寫。Anyway.
10. 08年做左一件成世女最勇同時最任性既事, 之但係我唔會再俾同樣既事情發生。0係「勇」呢個範疇我經已宣佈"collect skin", ha.
11. 我既bitchy姊妹們對我好重要。除左佢地超sweet既無限support,最重要係佢地既非凡事蹟同奇人奇事,極度entertaining. :P
12. 生得「細粒」令我最困擾既係 - 34號鞋真係好難買; 著suit返工會俾同事問我做咩著大人衫; d懶高既賤格男人會扮見我唔到。
13. 生得「細粒」最"so"既係 - 搵男朋友有wide range of 高度&年齡; 年齡同外表唔會成正比; 環保(買件衫都少d布啦!)。
14. 我對「小手」應該係最細既大人手,多年來未逢敵手。我深信呢對手幾好拖,同埋一d都唔襯水晶甲。
15. d人成日問我幾時結婚,我一定答:「結0架喇,酒席都訂晒,差個老公之嘛! 」。而我最appreciate咁多年來我屋企人都冇過問(唔敢問)我感情生活。
16. 我真心覺得另一半唔係用條件堆砌,我鍾意你,你就係最好最適合我0個個。相比位高權重賺錢多,我比較prefer一個對我好又夠愛我既人lor。

to be cont' or maybe not....

3 comments:

Eric's Victoire said...

14. 我對「小手」應該係最細既大人手,多年來未逢敵手。 <-- 你當我死架?! ><

Dada said...

你喎! 好難贏我lor! wahahah...

Eric's Victoire said...

下次出黎比試下!