05 March, 2008

!

呢一分鐘倦到想死可能係日日返工返學既原故又可能係我太懶惰既原故會直呼我其名既人今日唔知點解心情好到死問我去邊好我只掉低一句去邊都好我知你知我想點我淨係想飛今日係驚蟄算命人話要打小人然後要打小人既朋友傳來了這個於是我們都各自在公司應節一番個blog update左一分鐘左右就有人問我想玩咩家姐你真係不得了總會第一時間睇下我點總會0係我最倦既時候俾人生希望我總會用盡方法tum我開心既人我真係好鬼鐘意你地是的我又在玩無透氣位既文字就俾我任性一次就不過係一次

1 comment:

Anonymous said...

返工返學已經忙到有氣冇訂抖, 連打 blog 都係咁會唔會有 d 自我虐待?