02 December, 2008

Big Day

在msn的status寫上"Big day is coming",朋友們的反應非常熱烈...以為我嫁得出。大概最近太多相同的「好消息」。都說我不會隨波逐流....哈!:P

畢業喇,又一次。相信這次會是短期內(十年八載?!)one n only one的畢業典禮。以我如此貪玩的性格,除非有另一科比advertising更好玩的subject啦,睇怕我都係想留番d時間金錢去旅行多d。

在此特別鳴謝即將俾面出席既男人同埋超級俾面出席既女子...哈哈...好榮幸。:D

同時為又完成左屋企兩老既心願而鬆一口氣。哈。
不過呢..就真係唔好諗住next step迫我讀Financial & Accounting喇...

No comments: