24 December, 2008

完滿結束

喪映畢業相活動終於完滿結束。除左大家0係facebook見到0個九幾百張之外,值得一提既係冇post到既相。

Recap 呢兩個星期叫「陳黑羊」既人0係blog記下我地0係中大既所作所為:

仙樂飄飄處處聞... 在百萬大道上拍新聞透視...喪跳... 羅馬場...結婚相...孖通sir滑梯... (其實條通俾我咁sir過...我諗以後唔會有人夠膽扶住黎行...wahahaa...)...30度斜嘅斜路...再sir滑梯(係...我地係堅鍾意sir滑梯囉原來...)...中文甚麼doo doo doo...龍友... (其實我地真係無做趙碩之...張茆同o靚模嘅天份...我地都係努力工作罷喇...janice baby)...假infinity pool...america's next top model一秒鐘轉十個post...竹林...食竹葉... 在lecturor房間影印...國術會poster...李暉和中刀... 綠色囧型通道...拓柱...兩吋變46吋奇人奇技...同埋明明只係影相但要加聲效...


今日收到MB燒俾我既相...我想話...千其唔好流去嚴倩既手上,俾佢放左上msn就....!!!
Bitches, thanks again...for the crazy, unique memory! ;)

而Peter pann親自操刀既全家福,亦是另一好玩之作。癲喪,真係會遺傳0架。兩老仲玩得開心過我lor...

No comments: