10 March, 2009

Monday

實在數唔清手頭上有幾多件大小事,一對細路仔size既手,又做到幾多樣野呢。如果on plan既事情都順利地攞到budget做,三、四月份既所有活動,大家都可以放棄我0架喇。(之但係,我真係好想可以actualize all plans lor.)

而討論中既May trip,就好似一道曙光咁......真係諗下都開心左。 :)
...
n u know what, 我實在好討厭我做緊一百樣正經事既時候,你以為我好得閒咁chat緊。成公司其實只係得「你」游手好閒0架渣。
...
n trust is the baseline. 放於任何形式的,人與人之間的關係。

晚餐時跟友人討論,人性本善或惡的問題,都說,我們明明都信人性本善,為何最終不得已,要抱有人性本惡的警覺呢。

我真心喜歡,trust level高的朋友。這樣相處才夠從容。

3 comments:

Eric's Victoire said...

sigh... 非常有同感!

多嘢做唔緊要, 大家信得你過先會俾嘢你做, I am glad indeed... 我已經好盡力滿足大家不同嘅要求...

不過我個 confusion 係個個老闆都唔同意見, 仲要係好極端下, 順得哥時失嫂意, 結果俾人埋怨嘅係我!

大嘅好多嘢又唔理, 我理囉; 細嘅又一樣要我好似阿媽咁提一百幾十次...都可以做錯!

最慘係有 d 人仲要話我呢樣唔夠好嗰樣唔夠好, 但佢自己好free 又唔係幫手; 一係就有 d 人突然好熱心咁搶住要幫, 搞到一鑊泡之後話: 我幫你架咋, 壇嘢係你嘅, 所以你要 take the final responsibility. -_-"

Dada said...

你點呀babe? 頂住呀! 唔好俾人恰ar! :P

Eric's Victoire said...

I'm ok now, dun worry! :)