22 March, 2009

relaxing days


Friday off既lunch,竟然俾我0係屋企附近發現到好細間但係有海景既意大利餐廳。So nice!
被sai 8 gon形容為只係約0左個人同地點既冇plan之行,0係佢既不斷投訴同意圖唔俾我上車既情況下,都去左赤柱同Cyberport玩左一日。其實行程係點又有咩所謂呢,最緊要係見到好耐冇見過既陽光嘛! :)
Friday nite玩完一日,還有譚小過來陪我。Sat早上兩個賴床女人完全唔捨得離開張床,起得身呢又姿姿整整一大輪先出得門口,結果係tea既時間去左 soho食all day breakfast, 順便懷念一下佢既Newcastle life。 中環對我地來講,係一個情意結,一個共同回憶。就如一齊去公利飲一杯庶汁既興奮,就只有我同佢先明白。 :)

2 comments:

Anonymous said...

this restaurant? =)

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=20264

Dada said...

another new rest ar