11 October, 2009

Incredible.



第一次做public既India travel seminar,仲要一連三場,當中既"learning位"實在太多,之不過我想share的是,我真心覺得呢一個event係meaningful的,at least it's a meaningful part of my work。
工作上總有一大part sucks的東西,超級無敵mean爆兼賤格既印度人+新加坡人組合、無數個只為politics只為send而send既email、人手嚴重不足做死自己等等等等,這一切都唔緊要,最重要的是,你有一個reason去留低,有一part既工作,會有滿足感,meaningful,未至於令你覺得自己浪費青春。
轉到9W之後,最開心的應該是我可以為所欲為地以推廣航空公司之名攪比較cultural的活動,at least, not everything sooooo business。即係呢,我唔洗入Page One做,但又可以同佢地做好多的joint promotion;唔洗入番media,但又可以同佢地work very close;無錢去旅行,就攪個 media trip俾自己飛......仲俾我贏得barter王既美譽(=.=)用呢d角度去睇,其實份工算係咁。 只要我一日堅持到唔踩落sales dept、只要下年employ番PR公司同埋有番budget、只要老闆不比現在更差,我深信,我撐得住。

(寫在dead tired 的一刻)

3 comments:

loklokzai said...

其實你找到一份你可以比自己發揮, 自己創造你有興趣的PROJECT的工作, 其實你已經係幸福到不得了! 果D問題, 當係買你的滿足感的代價lor

你係得既! add oil! =)

Dada said...

這一年最大的領悟,是態度決定一切。:)
你又點呀, 樂老闆?

loklokzai said...

heehee 不是老闆la, 我地都是營營奕役的 :P

我工作的領悟, 是別人的態度決定一切 =.="

good nite dada! =)