01 November, 2007

friends....

放學時幾乎是衝出班房然後狂奔返屋企,學校凍既程度被形容為「好似去左英國咁」......如果係0係英國就好lu。 

好掛住依然身在London既譚小。有佢0係身邊既日子永遠都係最好。:)
 
......

發覺我既朋友真係好好笑。打電話來既目的竟然係同我reserve一個time slot 去傾電話....即係好似打去餐廳book位或者診所約醫生咁。BY,23:30, booking number 1。好,無問題。傻瓜。  

......
女人,錫自己多d吖! ;)
送你一首歌 - 婦女新知 by 莫文蔚

3 comments:

Anonymous said...

N 年前有條友打 long d 黎話要約我某年某月某日某個時候同佢 icq! 服咗佢!

Dada said...

咁佢都好有誠意吖~~

Anonymous said...

梗係啦, 因為我避佢避得好苦呀! 點知佢居然 keep 住我香港個電話號碼, 叫我 parents 幫佢轉達呢個口訊! 如果佢唔係身在 Toronto, 我真係以為 G.O.D. 單嘢係佢策劃囉!

ps: 點解電話冇得 block 人?!