19 December, 2007

to friends

是晚流會,原本的財經精讀班得以延長至3小時的補習班,謝謝中環人的認真解說及研究。 :)
...
自首:

太忙的日子,未及好好take care工作及功課以外的事情,即係:
其實應承左你地買既禮物都未買,我會盡快ga la... :p
阿Soulmate,我知你病左ga,但我諗起要call你時你應該瞓左...你點呀?
譚小,不如我寄新年禮物俾你吖...但講真我想你0係度多d! 好掛住你呀!
灰公子,take it easy la. The best is yet to come! 老套但真心的一句。
and to all other friends, 唔好意思,我知我又失蹤左一排,
應承你地,sem2開始前盡量蒲頭吖! (Esp. to V, Flo, Sis, 卉...)

...
才發現大家都習慣了喚我作"Dada",
舊的朋友一直沿用這個,
新的朋友圈子,
即使沒有特別"介紹"這個名字,
即使msn都改了單字的"Da",
大家都會以「原先」的名字稱呼。

以後都是Dada好了。:)

...
有機會想說說有關稱謂的故事。

1 comment:

Anonymous said...

我都好忙呀。連 portfolio 都未整好... 我諗都係過年之後先去搞搵工 d 嘢... 好在係個 schedule flexible, 你得閒 call 我啦~

無論你叫咩都好, 怕且我會口快快叫咗你做 sai 8 po! hahaha