28 October, 2007

Sunday

繼早兩日失驚無神被(我)迫連食兩餐,街坊今日又被我下毒手。 是日迫害環節為行山 - 由我家行上山頂再行落中上環。 比較驚人的發現是原來接近五公里的路程中,最辛苦的一段竟是由士美非路走上蒲非路到開始行山路的長命斜以及直樓梯,之後的其實都很輕鬆。 就是如果開始的時候鼓起勇氣堅持到底,挨過了,之後的都可以很從容。 行山果然有益身心。

晚上加多二人的SabuSabu之聚最終成了流局,但我們還是死心不息地要吃日式的,故在家弄了一個簡易日本晚餐。 (終於還你心願做一次晚餐...而我早說過我最拿手的是弄冷麵,哈哈!) 荒廢了一陣子的小廚房似乎在裝飾以外開始有點實際用途。 

Osaka之旅最終不能成行,街坊只有一人上路。為表歉意,我或許會以一人Tokyo escape trip來謝罪。哈哈。

...
為單人床及雙人床各添了新的床單被套,因此放棄了一個很酷的clutch bag,在戀家及玩樂間,作了一個取捨。 

6 comments:

Anonymous said...

以我既驚人發現係 : 原來狗係唔食垃圾架 !!!

Dada said...

所以你咪冇俾狗咬lor. 哈哈!

Anonymous said...

係喎! 唔怪得佢都冇咬你啦

Dada said...

無聊精!

Anonymous said...

我同你講多次, 半山扶手電梯, 除左返工時間之外, 係向上架!!!!!

Dada said...

但係你唔洗旨意我會同你由舊山頂道行番屋企lor!